FORTSÄTT DÅ

Alla har nog redan märkt det, men ni som inte har märkt det, kolla extra noga på erat brev med pris/tröstpris (vet inte om det bara är tröstpris som det är så på) efter championat så ska ni nog hitta ett fel, HAHAH, nej men jag kommer att ha fullt upp några dagar nu, har Biologi-prov, matteläxa, engelska läxa, och franska glosor, dessutom måste jag plugga väldigt hårt till biologiprovet, vi ska typ kunna något komplicerat om pollen och vinden och idek. Nej men befruktning och fortplantning, inte så jättesvårt, speciellt inte när vi ska skriva om kvinnans kropp, eh.
Jag kan inte rå för att jag kom in i puberteten fort xc Nej men ah, skulle egentligen börjat plugga i helgen men har inte pluggat något.. 
 
Sedan har jag även prov i franska om någon vecka, och sedan börjar nationella proven, och så har jag geografiprov v. 5!
 
Okej, nu ska ni inte behöva lyssna på mitt tjat, eheheh.
Ha en bra dag!
 

Kommentera här: